Hur många gånger kan man vakna på en morgon?


God morgon!
Ja, klockan är nästan 13:00 och jag är nyvaken. Eller, jag är nyvaken för ungefär 5:e gången (mina syskon vaknar som alltid väldigt tidigt och ska envisas med att skrika och leka med sina mest högljuda leksaker. tur att de är för söta för att kunna bli arg på :))

Jag har inte skrivit de senaste dagarna eftersom jag har varit i Myrängen hos min kompis Julia. :) Det var längesen jag träffade henne, så det var väldigt roligt!
I och försig började vistelsen kanske inte på bästa sätt - jag hoppade av vid fel hållplats och Julias mobil var halvt ur funktion och min hade nästan inga batterier. Så det blev till att gå den sista biten (dvs. 20 minuter i 12 minusgrader!).
Det var bara att härda ut.
När vi kom hem till Julia åt vi och sen åkte vi till hennes hästar. Vi fixade i ordning dem och red en stund, fick lite av en privatlektion av hennes mamma - perfekt ! ;D Det gick rätt bra för mig och Mockazin (som hästen jag red hette) för att vara första gången.
Sen åkte vi hem till henne och kollade på Batman - the black eller vad den nu hette...
Well well, tråk tråk att läsa om antar jag - vi pratade väldigt mycket och somnade sent iaf! På morgonen (vid 08:00!!) åkte vi till stallet igen för att släppa ut alla hästar.
Sen åkte jag hem och sooooov.

Senare på eftermiddagen ringde Molly mig och vi drog ut på äventyr :) Vi åkte till Gubbängen, Gamla stan och Hammarby sjöstad och fotade lite grann och drack varm choklad / kaffe latte. Det var himla mysigt faktiskt (bortsett från att kylan nästan tog kål på oss).
Jag stannade sedan i Hammarby sjöstad där jag bor med min pappa, men Molly åkte hem till sig.
Så igår kollade jag och pappa på någon förjäkla dålig skräckfilm .. Alla bara dog! Det var ingen mening med att se den.. den var verkligen hemsk. Hemsk hemsk hemsk! Usch!
Sen såg vi någon film som typ bara handlade om sex och droger - hah, den var väldigt annorlunda. Inte den bästa jag sett heller!

Nu ska jag fixa i ordning mig för att åka och träffa Sara, och senare ikväll ska jag in till stan och leka med några vänner!

Föresten är lovet snart slut .. ack ! :(
Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

hahhaha batman the black xD "The Dark knight" men nästan rätt ;)

2009-01-05 @ 14:58:05
Postat av: ida josefin engdahl

Så fin Design :) och fin blogg :D

2009-01-05 @ 23:10:01
URL: http://cinderellastoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0