En salig blandning av diverse händelser!


Hejsan,
förlåt för relativt dålig uppdatering (för att vara Vevvsan), men jag har väntat på lite bilder som jag tänkte lägga ut i samband med inläggen, men dem dröjer lite så jag skriver om mina senaste dagar istället (så sparar vi det roligaste, dvs. bilderna, till sist;)).

Where to start?
Nyårsaftoon! Party party! Wihuu.
Morgonen började dåligt, jag sov alldeles för länge (sovdjur som jag är) och fick sedan reda på av mamma att nästan alla i familjen var sjuka - så det skulle inte bli någon traditionell nyårsmiddag.
Hm!
Då var det inte så mycket att göra, tänkte jag. Men det slutade ändå med att vi gick över till mina kära kusiner och åt :)
Sen drog jag och Sara till Sebbe på partaj! Det var mycket dans, roliga människor och mycket fyrverkerier såklart ;D
Jag vet inte på vilket annat sätt man ska beskriva nyår än att det var paaaaaaarty!
(bilder lägger jag upp så snart min pingla Malin har skickat dem till moi)

På nyårsdagen drog jag och Malin till Kungsan och åkte skridskor ;) haha! Det var väldigt roligt faktiskt, trots våra vingliga och tappra försök att likna isprinsessor.
Såklart fick jag och Malin syn på en snygging (han var riktigt söt på långt håll!). Han åkte farligt nära så vi nästan föll omkull ett par gånger, det var rätt sjukt. Men när han och hans kompisar åkte bredvid oss en stund senare insåg vi att de inte var svenskar ... typ tyskar eller något. Haha, synd xD
Efter skridskofärden åt vi på donken (blä) och Malin blev utstängd av personalen taskigt nog, men de släppte in henne en stund senare, haha. Jag vet inte vad dom höll på med .. men det såg kul ut iaf x)
Medan vi satt och käkade (vi satt precis vid fönsterna ni vet, inte vid  något riktigt bord) och tittade ut i fönstret såg jag ett mycket välbekant ansikte gå förbi .. haha, närmare bestämt Leo. Honom hade jag inte sett på 1 år! Det var lite kul x)
Han var sig lik kan jag säga :P (till sara och emilia)

På väg hem från centralen till gamla trånkan fick vi ett par nya vänner, haha!
När vi satt på donken hade vi sett ett par andra boys gå förbi, och när vi var på väg till tåget såg vi dem igen (för tredje gången för att vara exakt). Så jag sa till Malin; Men där är dom igen *skratt*
Då kommer den ena killen fram (som visade sig vara Marcus) och skakade hand med mig: "Det var väldigt vad många ler mot mig idag! Marcus heter jag:D",
Alla andra saker han sa efter vill jag nog inte lägga ut här :P HAHA sjuka människa!
Några saker lärde jag mig av honom:
1. Boobsen kan inte åka åt alla håll?
2. Coola människor är 18, men man kan vara cool även om man inte är 18.
3. Man kan hälsa galet på främlingar i stan.
4. Man måste fortsätta gå rakt om någon går mot en.
5. Fly nästa gång någon snyggning går fram till dig.

Efter stan  mötte vi Natalie i Älvsjö, och hon sovöver hos mig.
Vi såg på "Twilight" - en helt underbar och jobbig film! Jag fick rikligt med ångest efter den, dels för att jag blev kär i huvudpersonen (edward) och dels för att filmen hade ett dåligt slut (den hade lika gärna kunnat sluta en halvtimme tidigare).
Idag har jag iaf varit jag med Natalie, Christian och någon Daniel i Farsta. Vi shoppade, åt lunch och vandrade omkring och skrattade åt vuxna fjortisar, en ko (gående stol), små ungar i  trappor och massa annat. Flummerier!

Hoppas ni har haft en underbar dag,
Kram! / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: bäc

Twilight <3 vet precis vad du menar med vuxna fjortisar, tillängde dem ett inlägg i min blogg ^^

2009-01-14 @ 01:09:31
URL: http://dirtysilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0