GRATTIS SARA 16 ÅR!<3

Hallo lilla bloggen, förlåt för att jag inte har ägnat dig någon tid på senaste, men det ska det ändras på ikväll!

Idag fyller Sara 16 år! Min underbara kusin/syster/bästa kompis! Nog för att vi kan ha våra små intriger ibland men det räknar vi som syskonkärlek. Grattis gumman! Finns alltid här för dig vännen .. och du får din present den 20:e när jag får pengar ;)

Det har hänt ganska mycket sen senaste inlägget, men om jag skulle skriva ned allt så skulle väl hela bloggen ta slut eller nått. Kort sammanfattning: Har varit i Danmark där det har varit 30 grader varje dag (helt underbart), varit med kompisarna, varit på stranden, shoppat, träffat Anna!, firat födelsedagar, jobbat, ridit, varit på grönan, träffat vännerna från dalarna, sovit å chillat!

Jag känner mig ovanligt glad just nu. Väldigt länge sen jag kände mig såhär! Och det är endast mina vänners 'fel'.
Imorgon ska jag till GrönaLund med tjejerna. Ska bli himla kul tror jag, om solen vill komma fram! Annars är det frittfall med paraply som gäller. Så ska jag försöka se till att ingen kysser någon främling den här gången.

Idag har jag varit i stallet och ridit Tiger, gick väldigt bra för en gångs skull. :)
Träffade Julia också, som jag inte träffat på jättelänge, och man mår så bra av att vara med den flickan kan jag säga!

Jaja nu orkar jag inte skriva mera, kramkramkram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

aahw <3 tack min lilla gumsegumms!

jeg elsker deg!

2008-08-17 @ 19:37:42
Postat av: Veronica

<3333 :D

2008-08-17 @ 20:17:37
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0