nu gäller det... snart.

Nu har jag beställt tid hos frissan. Hjääääälp ...Känns som allt kommer bli en stor katastrof, eftersom det blev det sist.
Det är så vanligt att folk oroar sig för att gå till frissan. Varför är det så egentligen? Frisörer är ju ändå utbildade och ska ju ha koll på vad som passar en bäst. Men ändå är det så få som blir nöjda. Men det beror ju på vad man gör också .. det är ju svårt att inte bli nöjd om man bara ska toppa sig (om de inte klipper för mycket) men om man ska färga håret så är ju risken ganska stor att man blir missnöjd. I alla fall enligt mina erfarenheter! Grejen är väl att man "måste få dem att lyssna". Sist sa jag: Jag vill färga utväxten. Frisören: Okej! *springer in å blandar färg*. Det kändes inte riktigt som om hon kollade på håret ens en gång. Att hon ändå färgade hela håret är ju en fråga i sig men det kommer jag ändå aldrig få svar på.
Ett tips är att ta med en bild på hårfärgen man vill ha, om man t ex hittar någon kändis eller släkting med den hårfärgen man önskar. Eller att få kolla på proverna (ni vet de där hårtussarna som sitter fast i en bok!).
Aja, klockan 15:00 ska jag vara där... uhh ...
Önska mig lycka till!

kramkram // veronica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0