Nu har jag slutat!

Japp, idag var sista dagen på jobbet (kände mig plötsligt lite vuxen när jag skrev det där ?). Det känns bra att jag slutat men det kommer nog ändå kännas tomt, är ju trots allt van att vara där från 17-21 varje måndag! Jag jobbade som stallpersonal och det var slitit ändå, mocka, fodra å fixa i stallet hela kvällen. Träningsvärk för ryggen kan jag säga! Roligt var det väl emellanåt, och man fick ju ändå en ridlektion för 'besväret'. :)
Idag red jag en prickig häst som heter Leonardo. Mycket häst måste jag säga, tungt och segt. Och han var gigantisk. Det gick mest dåligt, haha. I skritten och ibland i galoppen gick det fint, men traven ska vi inte ens prata om!

När jag kom hem såg jag på A lot like Love som gick på 9:an eller nån märklig kanal. Det är väl ingen film som man "mååste" se, men den är helt okej. Sett den en gång tidigare men den var värd att se igen.
Tidigare idag såg jag Juno också, den var superbra! Handlar om en 16 årig flicka som blir gravid och ska adoptera bort sitt barn, och jag vet att det låter som en typisk amerikansk film som man sett 1000 gånger, men den här är annorlunda. 5 av 5! (toasters?)

Just nu gör min rygg gör jätteont och min tå är blå och svullen för en pålle trampade på min fot och ville inte stiga av den, så nu ska jag sova så blir det säkert bättre! Eller nått. Lika bra ändå eftersom skolan börjar på onsdag, och det är ju bra om man vänder på dygnet tills dess! .. om jag lyckas. :)

kramkram // veronica

Kommentarer
Postat av: åh sara

hahah du e så rolig!

2008-08-19 @ 18:48:38
Postat av: Veronica

"åh sara", tycker du det ? :)

2008-08-19 @ 23:08:26
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0