shopping !

hallå allihop!
idag har varit en mycket lyckad dag. :) Förutom att frissan drog över på tiden så jag missade ridningen, men det ignorerar vi.
Tog14:15 bussen till Farsta och där träffade jag Emelie, det var lite trevligt. Vi gjorde sällskap till Farsta Centrum där vi träffade en annan kompis. Sen skilldes vi åt och jag gick strövade omkring i affärer ett tag. När jag sen tog rulltrappan upp mot Vero moda, träffade jag först Nico och Mikaela, och sen från ingenstans dykte Sara, Alexandra och Tilda upp. Var kom alla ifrån? Kände mig nästan lite attackerad. Men det var trevligt!
Efter en stund följde Sara och Alexandra mig till frissan. De sjöng väldigt högt hela ditvägen och tack vare dem fick jag ett stort tandkrämssmile av en mörkhyad kvinna. Scary ...

Aja, jag ser att jag börjar överskriva det här inlägget så jag skriver resterande saker kort. Håret som jag nu färgat blev jättebra! Blev brunare och mycket mer naturligt än innan. Så härligt att vara nöjd efter ett frisörsbesök för en gångs skull! :)
 Efter klippningen gick mamma och jag omkring och shoppade resten av dagen. Jag känner mig lite bortskämd .. men ibland kanske man får skämmas bort .. eller nått. Int vet man! Jag laddar upp bilder på det jag har köpt imorrn. :)

kramkram // veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0