the doors.. ?

Nu är jag hemma igen efter den korta visiten på landet! det var inte så hemskt ändå, trots att man fick lite ångest att man inte följde med vännerna. Men familjen är ändå viktigast, och jag har saknat syskonen å allihop jättemycket!
Jag har fått låna 3 st skivor av pappa, lite 50-60-tals musik. det svänger väl, men kanske inte riktigt min favoritstil. Dock var det nått band som hette The doors som jag aldrig hört talas om, som var rätt bra! Fast inte alla låtar .. haha.

Juste, idag har jag varit jätteduktig. Jag har städat! Köket, hallen och mitt rum. Plus att jag har lagat lite saker och sorterat skor! (vilka jag vill behålla och vilka som ska slängas). Tror jag kommer få ett litet plus i kanten när mamma kommer hem och ser, haha.

Ska förmodligen ut med Sara en stund ikväll, annars har jag inte så mycket mer att skriva!

kramkramkram //veronica!


Kommentarer
Postat av: Mattte

The doors är ypperligt bra! vem fan kan motstå riders on the storm, Break on through och sist men inte minst, Light my fire!



återigen, tecken på bra musiksmak!:D



hoppas du sitter där och visar framtänderna för skärmen i ett leende när jag faktist kommenterar din blogg for once! ;)

2008-08-17 @ 23:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0