Höstterminen har börjat..

.. och det är 10 veckor till nästa lov!
Bonsoir!
Jag försov mig faktiskt inte imorse! Jag gick upp klockan 06:00.. Duktigt va? :D Fick sova tre timmar i alla fall!
Skoldagen började med att vi pratade om våra sommarlov, som jag antar att alla klasser gör första dagen, och sen minglade vi på skolgården osv.
Det hela var ganska ... platt. Alla såg likadana ut, skolan var likadan, lärarna likadana .. inget/ingen verkar ha förändrats under sommaren. Eller jo, det skulle vara schemat då som blivit många pinnhål mycket värre. ursäkta svenskan!
Tomt var det också. Och jag känner mig som en äkta pessimist just nu. Men det känns som det kommer bli ett ensamt och tveksamt år.. Samtidigt har jag ju klassen, och det är sista året jag går med dessa söta filurer. Jag ska ta vara på tiden! med bästa förmåga då.

LINJE? Vad tusan ska jag välja för gymnasium? Lite tidigt att tänka på kanske, samtidigt inte. 9:an har precis börjat men jag oroar mig redan till 100 att jag ska välja fel. Nog för att jag läste att "Stenbockar har höga krav på sig inom karriären", men snälla, det här är väl att ta i? Måste jag tänka 10 år framåt hela tiden? Kan nån hjälpa mig komma ur den här negativa spiralen eller vad man ska kalla det.. haha.

Efter skolan var jag med Alexandra, Sara och Matilda i Farsta. Det var längesen jag skrattade så mycket på en och samma dag! Vi shoppade, åt lunch och stalkade främlingar. Vi busvisslade på en kille som såg rätt bra ut, men busvisslingen misstolkades av en annan mindre snygg kille som tog åt sig ''äran''. Han kikade lite mot oss och började gå framför oss. Så vi följde efter. Tills han bokstavlingen började springa ifrån oss. Rädd? Haha.
Ska inte berätta om mcdonalds killarna trots att jag råkade göra det nu ändå, men allt jag behöver säga är rulltrappa.
och allsång på SL bussen!
mwa, ni tjejor är bäst.

kramkram! // veronica


Kommentarer
Postat av: åh sara!

haha veronica du är så knäpp&söt att jag vill bita dig i näsan ! <3<3<3

2008-08-21 @ 22:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0