***


Det gör så ont, när man inte vet vad man vill. När man inte vet om det går heller.
Man har alltid val. Vem man ska välja, vad man ska välja, hur man ska välja.
Varför ska man välja? Man ska alltid välja, verkar det som. Livet går ut på vad vi väljer, eller?

Men när man väl vet vad eller vem man vill ha, och så går inte det. Vad gör man då? Sitter man och väntar, sitter man och har ont tills det går över? Det går inte riktigt att säga. Smärtan ilar mest. Men ibland går den över, tills man kommer på den igen. Jag förstår inte vad som händer med mig.

Och sen har vi dig. Ska det bli som det var förut igen? Snälla, skärp dig. Hur många gånger ska jag behöva tala om hur jag känner? Jag gör det inte igen. Nu borde du fatta. Åh, jag pallar seriöst inte. Finns du där, eller gör du det inte? Jag tänker inte finnas här bara när det passar dig! Inte igen! Nejnejnejnej!
Jag har sagt att jag ger upp nu, så många gånger, men ändå kommer jag tillbaka. Varför? Därför vi är beroende av varandra. Jag bröt med många för din skull. Jag vet inte om jag ångrar det än.

Jag hoppas att inte fel person/-er tar åt sig.

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

HAH jätte söt :P

2008-12-06 @ 16:52:21
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: Johan

dina texter får en alltid att fundera.

2008-12-06 @ 18:58:42
Postat av: n' en skön lirare

vem är dedär till? :O

2008-12-07 @ 17:56:28
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0