Funnen!


JA! Jag har hittat min mobil! Eller rättare sagt, Tim hittade min mobil igår! :D Tack!
Den låg i (ni vet, typ mellan kuddarna :o) soffan på Rockville, för er som är intresserade ;D
SÅ UNDERBART ATT HA DEN TILLBAKA!
I'm back in buisness, yooo :)

I helgen har jag mått lite sådär, därför har jag inte bloggat så mycket. Men jag var hemma från skolan och tog det lugnt och sådär igår, så nu mår jag mycket bättre :)

Idag har jag varit i skolan, och vi hade pepparkakshustävling ;D
Jag och min trogna pepparkakshus-kollega Sofie har vunnit två år i rad ;D Men i år vände lyckan - eller något - och vi kom på andra plats (efter 2 stycken som kom på delad 1:a)
Well well, jag tycker iaf vårat var klart snyggast. Ingen tvekan!
Ska se om jag kan råna Malin på lite bilder som jag kan lägga upp senare :)

Annars har jag bara varit i stallet idag. Ska nog iväg och äta med mamma senare ikväll, det kommer bli mysigt :)

Kram! /Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Limpan

Den låg under fotöljen faktist ;D

2008-12-16 @ 20:43:48
Postat av: Anonym

Grattis till mobil hittandet :P

2008-12-16 @ 23:02:54
Postat av: Tessa

Jag utmanar dig att svara på några frågor kolla in min blogg.

2008-12-18 @ 13:47:40
URL: http://tessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0