I want to shine forevermore ...


... the knowledge of that fact burns in my skin.

Well, så där går en del av Crushing Faith's första låt :D
Jag var, som ni nog förstår, på rockville och repade med bandet idag. :) Det gick väldigt bra för att vara första gången vi spelade mycket och alla tillsammans! Nu börjar vi få ihop det på riktigt ju. :)
Måste bara säga att Jake är så ÄGANDE :D

Imorse vaknade jag av väckarklockan vid 09:00 typ, hade sovmorgon till 10.40, trodde jag!
Men sen får jag ett sms där det står...
.... ? ....
... kan ni hålla er? ...
... *dundundundun*...
........................................
"Vi har ingen livskunskap!"
Så jag började klockan 1 istället. Franska, bild, sen musik och sen rockville (dock ingår inte det i skolan men men).
En härlig dag har det varit i alla fall. Jag har varit lycklig större delen av dagen!

Nu lagar jag lite mat och ska väl börja med franskan på nått vis.
Kram! / Vevvsan


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh fan, måste få höra eran låt någon gång :):)

hahah ofta man börjar klockan 1 0.o...:O najs vafan :P

2008-12-08 @ 21:32:34
Postat av: Eppu

En lycklig dag. Keep it up ;)

2008-12-08 @ 21:34:16
Postat av: Marcus

Det måste varit en riktig heting som skickade det meddelandet ;)

2008-12-10 @ 21:29:30
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0