Idoler från Idol förblir inte idoler när nästa Idol drar igång.


Är det bara jag som inte tar del i Idol-hysterin?
(förutom nu)
Jag satt precis och läste lite bloggar.. Alla skriver om Idol! Jag kan inte förstå tjusningen i tävlingen. Den var bra första och kanske andra säsongen, sen blev det bara uttjatat. De som söker till Idol och kommer med glöms ändå bort efter någon vecka när de slagits ut. Vinner de tävlingen, ja - då får de sina 15 minuter i rampljuset innan nästa säsong drar igång och dimmas ner nästa vinnares äroglans.
Han, rödtotten - Daniel? Hur mycket har vi hört av honom? One hit wonder, baby! Och sen har vi.. Agnes. Hur många hits har hon slagit igenom med? 1, 2? Och norrlänningen Marcus, han har ju faktiskt varit med på Stjärnor på Is, och det är ju lagom coolt. ''Rockstjärna'' som gayar sig lite på isen iklädd tajt paljettdräkt. Men vad gör man inte för publicitet.
 Och när den "hemska" orginal Idol-juryn byttes ut, nja, då förlorade Idol hela sin "grej". Den där blondinen tycker jag är lika kaxig som Kishti, men Kishti hade mycket mer personlighet! Samma sak med resten av domarna, man får ingen bild av dem. Nej, tillbaka med gamla juryn om Idol ska vara värt att se på.
Dessutom är det så många som sjunger exakt likadant - weilar, och klär sig i kortkort, översminkade killar och sönderblekta tänder. Whyy - keep it more natural please! Det finns inget värre än sminkade killar!
Tacka vet jag Johan Palm, lite personlighet till musiken! Jag säger dock inte att jag gillar hans musik, men jag tycker det är bra att vi inte gör musiken så amerikansk !

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

Vem fan är darin?

nä skojja :) men håller med det är inte värt allt tryck och slit för 15 minuter i strålkastarljuset =/

2008-12-06 @ 15:44:47
Postat av: Ronja

håller me det har blivit uttjatat och nya juryn suger ärligt talat. och varför bara sita och sänka folk???

2008-12-06 @ 16:20:00
URL: http://lillar.blogg.se/
Postat av: Marcus

1. Om man kollar på idol så glömmer man det inte, om man följer det kontinuerligt!

2.Johan Palm har kanske personlighet, men det har Kevin och Robin med, Anna och Alice hade också det.

3. Ronja, Juryn har väl inte sänkt en enda? Jag har kollat på varenda avsnitt och har aldrig sett en sänkning.......

2008-12-09 @ 18:11:30
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Veronica

Marcus:

1. Nej, inte alla. Inte jag iallafall ;)

2. Jo, men jag menar personlighet i sången. Jag tycker inte (av det lilla jag sett) att Robin (tror det är han, väldigt sminkade killen som det är lite gammal-fjortis varning på?) har det. Anna har speciell röst dock, men Johan har mer Peronlighet än resterande.

3. Ronja menade nog den gammla Juryn. :)



Alla har vi delade tankar ^^

2008-12-09 @ 18:56:56
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0