Julmys!


Hejsan allihop!
Idag har jag och mamma gjort det väldigt julmysigt här hemma :) Bakat lussekatter och chokladkakor, julstädat, lyssnat på julmusik! Jag känner mig duktig :D
Egentligen skulle jag bara baka lussekatter eftersom jag har det i hemkunskapsläxa, men vi kunde inte riktigt sluta fixa. ;) haha.

(klicka för större bilder)
Min fina, bokstavliga LusseKatt!

Som jag råkade bränna i ugnen :(

Värsta synd. Men är lite stolt ändå :D

Aja, nu har jag fixat lite fint i badrummet med ljus och sånt, och ska snart ta ett varmt härligt skumbad :D Skön avslutning på söndagen. Dock måste jag plugga klart franskan ikväll ... suck!
Tur att vi har sovmorgon till 10:40 imorgon i alla fall! :)

Förresten så såg jag på reprisen att Marcus Fagervall från Idol (som jag skrev om för något inlägg sedan) faktiskt vann stjärnor på is. Hahaha.
Nej, men han är duktig :)

God andra advent, eller nåt :)
Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

and katten lusse is no moore... :D

2008-12-07 @ 22:47:22
Postat av: NAMELESS

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAlå

2008-12-08 @ 16:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0