Julsjukan?


Hej hopp.. skutt.
Igår fick jag väldigt ont i halsen på kvällen. Och imorse när jag vaknade var det 10 000 gånger värre.
Jag kan inte svälja ordentligt och det bränner. Mamma har feber och mår jättedåligt.
Varken hon eller jag har köpt julklappar.
Och det är julafton imorgon.
Haha lyckas man!? Typiskt Thomsen, måste jag säga .. lite grann, iaf. :)
Det är väl ingenting att göra åt saken antar jag. Alla säger att "Den finaste julklappen jag kan få är något du gjort själv!" (okej, hehe, kanske inte alla - sara å danne vill nog ha något köpt - men farmor, mormor, morfar, pappa, mamma etc..) men vad ska jag göra? Det känns så lekis att rita någonting å ge bort. Blah! :(
Så jag har alltså inte köpt klappar idag som jag tänkte.

Ska till stallet om en timma typ. Jag hoppas det blir roligare än förra gången .. Omg. Vi red "kadrilj" - på ett led och travade, skrittade, travade, skrittade. Det var löjligt.. Jag förstår inte varför vår grupp har slagits ihop med den efter, jag blir så irriterad. Vi har fått gå tillbaka hur mycket som helst.. och vi är typ 1000 pers. Jag vill byta! (eller sluta helt?)

Kram ! / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0