Knytkalas i magen.


Tjoo.
Uämh jag sitter och har lite ångest för en massa prylar. ÅH jag hatar att ha ångest.
Jag antar att jag inte ska analysera så mycket och tänka så himla mycket. Jag tänker konstant, hela tiden - och ja, vem gör inte det? Men jag menar att jag tänker på mina "problem" och faktiska problem hela tiden.
Det bara knyter sig i magen samtidigt som man blir alldeles stel och inte kan andas ordentligt. Usch! Jag ska inte tänka för mycket, jag måste slappna av! Det är faktiskt fredagkväll.
Ikväll vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra - rockville, baka (har i läxa :s) eller ringa någon kompis eller varför inte bara ta det lugnt?
Hm.
Min ridlärare bad mig jobba imorgon .. 17-21:00. På en lördag..  Jag får se hur det blir med den saken.

Har varit i stallet idag, hoppade Julius. Det gick inte så jättebra - jag hade glömt min skåpnyckel hemma så jag fick rida i lånade skor och hjälm vilket inte fungerade så bra. Allt var för stort på lilla mig!
Men Julius är bäst.

NU är det duschen som gäller - sen ut här ifrån tror jag.

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Looovisa (9B)

haha jag har också börjat tänka jätte mycket på vad jag stoppar i mig efter no provet :o

2008-12-06 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0