Missad konsert och träffad kompis!


Jaha..!
Idag har Bullet for my Valentine konsert, och jag kan inte gå. Har inga pengar :( Men mina små söta vänner som är där har ringt mig ca 4 gånger, så jag fick höra lite över telefon - haha! dåligt dåligt dåligt ljud men väldigt bra band :o

Men jag har haft annat skoj för mig idag!
Har träffat min vän Jessica som bor på Gotland :D Vi har inte träffats på ungefär 2-3 år! Sjukt längesen .. Men det var superskoj att träffa henne idag!
Jag åkte in till stan och träffade henne efter skolan. Vi åt lite middag på John&Chris (blev i princip rånad - köpte en klick pastasallad för 80 spänn! Gå inte dit om ni är hungriga och fattiga!), sen gick vi runt och pratade massor om allt och ingenting och sen tog vi en glass i Gallerian. Mysmys :D
Efter stan åkte vi till Trånkan, och jag visade henne runt på min skola och runt om mitt hus. Hon tycke inte om att hennes och min skola ändrats så mycket sen vi gick i 2:an ;) haha.
Sen gick vi hem till mig och hängde ett tag, men nu har tösen åkt hem :( Fast vi ska ses snart igen, för jag ska eventuellt till Gotland snart :D
Apkul!

Wellwell, nu ska jag fixa mig lite inför kvällen och sen är det kanske sovdags? Vi får se vad klockan hinner bli.

Kram  / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0