När lär man sig...


.. att man alltid kommer somna om man bestämmer sig för att ta en "vila"?
Det händer för sjutton nästan varje dag nu. Jag sitter uppe till i alla fall 02:00 på nätterna, sen går jag upp vid 11:00 för att sedan somna runt 17:00 tiden (om jag inte är ute på äventyr). Jag är ett riktigt sovdjur. Ett irriterande sovdjur som avskyr sina sovtider.

Anyways! Jag har inte bloggat på någon dag för jag har 1, inte orkat 2, haft annat för mig.
Igår for jag och mamma till Farsta en stund och kikade lite på mellandagsrean! Och helt otroligt nog fann vi en jacka som var nedsatt 1000 kronor. Jippie!
Efter jag varit i Farsta mötte jag min kära lilla väninna Natalie i Huddinge. Vi drog hem till henne och flummade av oss lite, käkade ICAs egna mozarella/tomat pizzor för 26,70;- (för den intresserade), fick ont i magen, målade naglarna svarta, såg på världshistoriens sämsta film "Death Proof", muppade oss på Youtube, tog oseriösa bilder och chillade på sättet bara vi kan.

Sen sov vi, och idag skulle vi egentligen besökt stallet (men sovdjur som vi är så hann vi inte).
Så vi fixade i ordning oss, gick till en bank där vi stötte på två alkisar som skulle till kanarieöarna och hade en stoor bunt med pengar viftandes. Vi funderade i några sekunder på att ta dem och springa, men sen ångrade vi oss.
Well well, sen åkte vi till Farsta igen för Natta skulle till tandis. Men innan käkade vi på donken och efter hennes tandläkarbesök struttade vi runt i Farsta Centrums fenomenaala butiker. (hm)

Ja, nu har jag skrivit mycket. Mycket intressant, ain't that right you guys.. ! Yea. Don't mess with the Poomah, I tell you!

Kram / Poomah ( vevve )

Kommentarer
Postat av: mollan

Självklart ska man sova när det är lov ! hahahah om man inte gör som jag .. och sover i skolan istället och är vaken hela loven :D



Men nu när ja har hjärnskakning så borde ja ju vila .. men icke.. ! :D

2008-12-29 @ 23:48:55
URL: http://saraochmolly.blogg.se/
Postat av: Johan

äre donken före tandis som gäller eller? :P

2008-12-30 @ 14:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0