Provridning


Hej hopp gummi plopp!
Nu sitter jag och äter frukost, och ska snart åka iväg och provrida en medryttarhäst! :) Det ska bli väldigt spännande.
Det är en brun D-ponny som står i Tungelsta. Jag hoppas verkligen att jag kommer fungera bra med hästen och att det är bra där borta, för jag vill verkligen inte vara kvar på ridskolan.
Eller, jag kommer nog inte sluta helt på ridskolan om det fungerar med ponnyn, men jag kommer inte vara där lika mycket i alla fall.

När jag vaknade imorse mådde jag lite illa.. gjort det i två dagar nu. Jag hoppas att det inte är början på någonting väldigt äckligt. Nej, i alla fall inte nu när jag ska provrida!
Wish me luck :)

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: ronja

vad kul att du kanske ska få en medryttar häst hoppas det går bra puss puss

2008-12-17 @ 18:59:12
URL: http://lillar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0