Reaktionsförmågan är instabil!


Alltså, det här är larvigt. Jag är larvig!
Jag blir rädd för ingenting hela tiden. Vad är det som hänt mig? :o

Jag blir rädd när jag ser mig själv i spegeln. Inte för att jag tycker jag är ful(haha), utan för att jag inte är beredd. Som om inte badrumsspegeln alltid hängt ovanför handfatet?
Jag blir rädd när jag kommer åt någonting som trillar ner (fast jag hinner inse att ex. min mobil faktiskt kommer trilla ner från bordet)
Jag blir rädd när mina katter buffar på mig.
Jag blir rädd när jag går på någonting (ex. damsugaren som inte är särskilt svår att missa)
Jag blir rädd för ljudet som kylskåpet ger av sig när man öppnar.
Jag blir rädd för snabba skuggor i ögonvrån (ni vet sånna där saker som ser ut som svarta katter? Jag antar att fler än jag sett sånna)
Jag blir rädd för musiken när jag startar radion.

Med mera... någonting är snett! Jag kanske sover för lite?

Uhuu ...



Bu!

Kommentarer
Postat av: Johan

hahah jaa hata kylskåpsljudet! nrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

hatar det x)

2008-12-23 @ 20:39:10
Postat av: Lovissa

hm.. välkommen till klubben.

2008-12-25 @ 22:45:41
URL: http://lovss.blogg.se/
Postat av: mollan

så där brukar ja också vara .. och ja är även rädd för det som brukar röra mig .. för ja ingen jävla aning om vad det är för något :O

men iaf ! tuffa upp dig lite och sluta grina för smp saker ;)

2008-12-26 @ 03:29:47
URL: http://saraochmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0