Ring ring.. Bara slå en signal.


 *gääsp*
igår kom jag hem vid 03:00, varit hos Tim med Lovisa, Kevin och Danne och lekt lite. Det var rätt kul faktiskt :)

Idag hade jag tänkt att julhandla... Men varken mamma eller pappa svarar på telefonen. Så inga pengar för mig.
Då tänkte jag ringa Roger och Lovisa och Jojjo för att höra hur det blir med stallet idag (ska jobba, behöver få reda på tider och hur jag ska komma hem, vill inte gå i skogen kl.21:00. Så mörkt!), men ingen av dem svarar.
Skulle ringa Sara, men hon svarar inte heller. Då skulle jag ringa Natalie, men hon svarar inte heller.
Är det fel på min telefon eller är alla väääldigt upptagna? :(
"Noll, SJU, Noll, fem, fem, TRE, två, ÅTTa... blabla" kan inte ta emot ditt samtal.

Well well, bekymmer bekymmer ... Jag antar att jag får fixa mig lite och käka, sen testar jag väl igen!

Kommentarer
Postat av: Ronja

vem är kevin?

2008-12-06 @ 14:27:37
URL: http://lillar.blogg.se/
Postat av: Johan

det verkar ju som om det är fel på telefonen :P

2008-12-06 @ 15:43:25
Postat av: n' en skön lirare

nemen stackare.. inte mening att jag inte svarade! :( men jag red ju :P

2008-12-07 @ 22:11:12
URL: http://fuckju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0