Samsung U600, någon ?


Jag är halvt handikappad nu när min mobil är spårlöst försvunnen. Den försvann efter repet igår, tror dock inte att någon från Rockville skulle sno den - men den ligger inte i väskan, inte nånstans på rockville och hemmet har jag vänt upp och ner på. ÅH! Jag behöver den!
Om någon har smsat mig (några har redan påpekat att jag "inte har svarat" på deras sms) och inte fått något svar vet ni nu varför. :(



I alla fall, nu om min dag!
Jag försov mig - väckarklockan ringde inte as usual - så jag struntade i franskan och kom till skolan väldigt sent :)
Har bara sett på film i plugget idag, superhärlig dag :D
Dock har jag mycket plugg att göra nu. NO, Franska och SO prov imorgon. Och så fick jag reda på att det är matteprov nästa vecka.
Jag tjatar så mycket om mina läxor och att vi har mycket - ändå orkar jag aldrig plugga längre.
Uäääääh.

Nej nu ska jag banne mig ta tag i No:n !!!!!!!
arghh..
Suck.

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn en laptop-väska!]

Visst saknar man mobilen, när man inte har den?

2008-12-09 @ 19:09:23
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anonym

ohh skulle aldrig klara mig utan mobilen! be strong vevve, you can do it :P

hahah din väckarklocka ringer ju aldrig xD

2008-12-09 @ 20:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0