SkolbloggarN^?


Hejsan!
Hejsan
Igen.
Nu sitter jag i skolan med "Mise", "Ponwi", "Timsu", "Petgi" och "Simfr". Jag är då "Linth"(inloggningsnamn). (Även kallad Vevvanescence).
Min morgon började dåligt. Jag vaknade klockan 08:00 av att mamma kom in helt hysterisk och väckte mig. Så det var bara att inse att jag skulle komma jätte försent till skolan och det gjorde jag. Min franskalärare fick damp på mig och gav mig en mandarin och ett äpple.
Hon är lite som hon är.

Igår var jag på Rockville! Det var väldigt kul att lyssna på mitt lilla band som kämpade sig igenom en ny låt. Jag och en människa som heter Jake fixade melodin, och den blev faktiskt sjukt bra!:)
Igår var jag i skolan från 08-17:30, sen direkt efter på Rockville fram till 21:00, så därför bloggade jag inte igår - var helt slut! Hade dessutom plugg att göra... Hade inte ätit på hela dagen. Men det är ju inte bara dåligt :)

Nu ska jag på lunch ... med tidigare nämnda idioter. (<3)

Kram! / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0