Socker + Socker + lite mer Socker


Tjoho!
Nu är det slut med saker att göra idag. Förutom att äta någon typ av middag, det återstår faktiskt.
Jag har varit otroligt dålig med maten idag. Har ätit pizza till lunch (var så trött på all qourn och soja-mat som de enda vegetariska alternativen är på vår skola), och sen gick vi ner till centrum för jag skulle köpa chokladkakor till elevstödjar-mötet, och självklart måste jag köpa en (lite dyrare) till mig själv. Så den klämde jag i mig. I stallet åt jag även en kexchoklad, för mackorna där borta var slut.
Så idag har jag gått på; pizza, chokladkaka och kexchoklad.
Tjockis!
Okej, en del som läser det här tycker säkert jag är urtöntig. Och jag känner mig lite töntig när jag skriver det här också, men enda sen vi hade Näringslära på idrotten inser jag vad man stoppar i sig. Dessutom vill väl alla gå ner lite i vikt.
Eller har jag fel? Förmodligen.
Okej, nu flummar jag ut totalt. Måste skriva om annat!

Idag har jag i alla fall varit hos min lilla Rosanna och fixat vår reklamfilm till SO:n. :D Den blev superbra!
Kanske att jag vågar lägga ut den här... Men, jag var otroligt ful i den så jag vet inte om jag vill förödmjuka mig själv så? :o
Å andra sidan måste man ju bjuda på sig ibland - som jag kommer göra inför hela klassen :D
Sen har jag varit i stallet också. Red Winden - det gick inte så bra.
Blir galen.
Men det är tur att han är så söt.

Min mobil är bortglömd i Nellas skåp, så om någon där ute undrar varför jag inte svarar så vet ni det nu! (Om ni läser det här förstås...)

Slut för idag, tack för idag. Tänkte lägga ut något kul men.. Nae. Kanske senare!

Kram / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0