Stan, Danmark och fula människor ;)


Heej allihop :)
Jag skulle ju lägga ut lite bilder på mina fina julklappar, men när jag skulle klicka lite bilder på dem så var minnet på kameran fullt. Så jag la in bilderna, som visade sig vara från i somras! (Jag har fått en digitalkamera i julklapp, och mitt gamla minneskort låg där i). Det var intressant! xD
Men jag knäppte i alla fall lite bilder på mig och Natalie när vi var hos henne och flummade ;)

Anyways, idag har jag varit med Malin. Vi gick runt i stan och letade efter fina klänningar till nyårsafton, men det finns inga! Varför är dom så snåla med nyårsklänningar? Det är typ den enda riktiga chansen man får att vara riktigt glammig! Suck.
Så, jag hittade alltså ingen klänning men ett par svarta jeans blev det ;) 299:- från Vero Moda, och tyvärr var dem inte på mellandagsrean. :P
Efter stan åkte vi till Oasen, haha, och käkade pizza. Inte ofta man hänger där (till skillnad från vissa andra;))
Lite allmänt mysko fullgubbar, lite trevliga grannar och fina pojkar såg man där. (HAHA)
Sen gick vi hem till mig och chillade ;D Det var faktiskt väldigt roligt, för det var så länge sen jag var med Malin utanför skolan! :o
Lägger ut lite bilder från staden-äventyret imorgon :)

Här är iallafall lite bilder på underbara Møn! (kändes som att komma till thailand eller nått)


.. och en mindre underbar Vevvsan. (och en söt Natalie)


HAHAHA!

kram från mig / (superbloggarn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0