Lord of the Rings <3


Heejsan ..
Som de flesta vet (de som känner mig, och jag antar att de flesta som känner mig läser min blogg!) är jag helt galen i Sagan om Ringen. Totalt besatt.
Sett triologin ett hundratals gånger, har en stor inglasad affisch ovanför datan (haha tack johan!) och Arwen på en liten docka (har inte köpt den själv, men ändå!)
Om jag fick skulle jag byta utseende med henne, helt klart.

Jag var inne på youtube och kikade på lite behind the scenes klipp, och sen kom den hör parodin fram. Jag tycker den är så klockren :D
Inte alls så här man tänker på Sagan om Ringen .. men det kanske fattas lite sånt? :O
Nejdå, filmerna är perfekta ! :D
Hahaha <3

Lord of the Rings - Meet me in the throne room


Pssst.. jag vet.. jag är en nörd...

Kram! Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

varsågod vevve :)

2008-12-27 @ 01:52:43
Postat av: Eppu

Skön låt ju, hah x)

2008-12-28 @ 18:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0