Minijul och nattfilm!


Hejsan alla nattugglor :)
Nu sitter jag hemma hos pappa.
Han och resten av familjen sover redan .. men jag är pigg!
VI har haft minijulafton eller va man ska säga. Vi var hos min morbror och firade med hans familj och farmor. Jag kan lägga ut vad jag fick sammanagt imorgon eller så när jag kommer hem till mamma igen :)

Nu håller jag på att se "Den vilda jakten på stenen" som var min mammas favoritfilm när hon var 14 år, näästan lika gammal som mig alltså :)




"Amerikanskt romantiskt äventyr från 1984. Författarinnan Joan Wilder skriver spännande böcker, men lever ett tråkigt liv. En dag får hon ett mystiskt paket, som visar sig innehålla den summa pengar som hon behöver för att köpa loss sin syster som har blivit kidnappad i Colombia. Helt på egen hand reser hon för att rädda sin syster från kidnapparnas onda klor. Men hon hamnar på fel buss, och hamnar i djungeln - tills det att hon träffar Jack Colton. Han påminner om flera av karaktärerna i hennes böcker..."

Kommentarer
Postat av: Marcus

haha gud va läskig den filmen ser ut da :)

2008-12-27 @ 01:38:28
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Yanira

Hejsan!



Vill du få hem presentkort i brevlådan? Då ska du ta och bli medlem på den här sidan http://www.gratismode.se/?c=28654 det är otroligt lätt att få poäng. Registrerar du dig via mig får du 50 p + att du får 30 poäng till bara genom att klicka på några länkar. Du får också poäng genom att skriva om sidan på din blogg eller bilddagbok :) Med lite hjälp av dina vänner så kan du också tjäna upp till 50 p. Det som är extra bra med denna sida är att man kan välja presentkort från vilken butik man vill t.ex. Nelly.se, H&M, Gina Tricot, Åhléns ja you name it. Man kan få upp till 1000 kr i ett presentkort!



Kram och lycka till!

2008-12-28 @ 22:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0