Jultider :')


Jueeltiideer!
Mjooo .. Jultider. Med allt vad det innebär! Jag har inte köpt en enda julklapp ännu. Jag har varit totalfattig hur länge som helst nu! Men som tur är, så är det snart juklappsutdelning som gäller :D Bara några dagar kvar. Då ska jag bli rik..
Muhahahahaha....
Människorna som jag håller såå kära ska ändå få sina julklappar, jag tänkte smygråna mamma på lite pengar så kommer det ordna sig :)
(ursäkta att jag lät drastisk. jag ska inte råna henne. bara låna lite..!)
Mamma och jag har iaf precis bakat knäck :) Dom blev jättebra!
Men! Jag upptäckte (eller bekräftade) under bakets gång att jag är allergisk mot nötter. Jäkla skit! Jag är allergisk mot kärnfrukt och nötter, och jag är vegeterian. Vad ska jag leva på? Svamp och soja? :(

Men nu åt gladare tankar .. åter till julklapparna, haha.
Jag vet faktiskt vad jag önskar mig.
Jag önskar mig en del saker jag inte kan få, av olika anledningar. Mest ekonomiska, kan jag dock tillägga.
Jag vill haaaaaa:
* En häst
* Utlandsresa

* Fint tangentbord (siffrorna och bokstäverna lyser blått och har en liten musikspelare på^^ fiint ..och det passar mina högtalare!)
* iPodladdare
* PENGAR
* Pennor (gelpennor, skisspennor, mjukbläck - you name it)
* Digitalkamera (mina två stycken har ju gått sönder..:()
* Ett nytt staffli
* Akvarellpapper + färger
* Minneskort till min mobil
* Comviq-abonnemang x)
* Och en hemlis (;

..Kan jag få det? :D Snälla tomteen? Jag har varit ganska snäll i år, faktiskt :')

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Johan

blir det inte Smyglåna då? ;)

oh fan va jobbigt :O

saftig önskelista ^^

jag har inte önskat mig nått xD

2008-12-23 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0