Våra låtar! :D


Hej allihop!
Nu sitter jag å flummar järnet i telefon med min kära vän Natalie.
Hon borrade ett hål i sin vägg, sen gick saken sönder så hon ska måla på hålet med vitt nagellack.
Haha<33
Hon är stolt över sitt hål.

Aja, här mina vänner, är låten som handlar om mig Veronica :D Cornelis Vreeswijk har gjort den, och jag har lyssnat sönder på honom sen jag var liten. Jag lyssnade mer på honom är Spice Girls för tusan! :o

Och här är Natalies låt :D
(som vi kom på i somras ;D UTÖ!)
Den är av Ola! Som var med i Idol ni vet... Både jag och Natalie tycker han är ful och är dålig.
"Jag tycker synd om mig för att en sån ful människa gjorde en låt om mig :(" - Natalie

Kommentarer
Postat av: Johan

CORNELIS! :D <3333

2008-12-21 @ 21:06:52
Postat av: Rossie

kolla i min blogg, svara på frågorna, du är utmanad

2008-12-22 @ 14:20:38
URL: http://pannich.blogg.se/
Postat av: D

till skillnad från cornelis som är ashet eller ? ;)

2008-12-23 @ 00:34:41
Postat av: Veronica

Ja, han är ju sååå sexig :o

2008-12-23 @ 15:26:59
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0