Zz.Zz.ZZZz.


Hej peps,
idag har jag varit in da school. Vi hade So-prov, och jag tror faktiskt att det gick riktigt bra :)
Sen har jag varit på sången, för typ sista gången.. Hos Kajsa alltså. Det var lite vemodigt, men jag hinner aldrig gå dit och det är inte så roligt där längre. Dessutom har jag ridningen, Rockville och ev. Maria att gå till.

På söndag ska jag provrida en medryttarhäst! En D-ponny som står i Tungelsta. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra! :) I will keep you updated about it, yeäh.

Annars har jag bara sovit idag, typ. Mådde inte så bra på ganska många sätt tidigare idag så det var skönt att sova och släppa alla tankar ett tag. Men jag ångrar det lite nu dock .. kommer nog inte kunna sova på ett bra tag :/ Ska nog se på världens bästa film - Sagan om Ringen - wihuu!

Men godnatt på er som ska sussa, sov så gott. <3

Kram / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0