ALDRIG MER MAGRIFFE!


Hej,
gårdagen var väldigt annorlunda.
Träffade några kompisar vid Rockville, och sen gick vi till någon John och där var det livat.
Hehehe... ;)

Idag har jag varit i farsta. Jag färgade håret för någon månad sen ... Men det blev inte bra - jag ville ha bort utväxten men all färg försvann efter 2 tvättar! Så förra månaden när jag klippte mig bad jag henne fixa det men då "hade hon inte tid". Så jag och mamma gick tillbaka idag... Men nej, hon tänkte inte fixa det gratis vilket hon ska göra eftersom färgen försvann så snabbt (och vi betalade för tusan 1000 kr). Men hon vägrade. Jävla kärring .. förlåt - men hon lurade oss på 1000 spänn! Jag hade lika gärna kunnat köpa en jacka som jag verkligen behöver just nu istället för att inte få någonting för pengarna. USCH!!!!
Aldrig mer MaGriffe! Nevah evah .. NEVAH!
Så... jag har löst det här dilemmat med att köpa en toning. Hjälp.
Får se om jag blir grönhårig. Allt är bättre än min nuvarande färg - eller?

Ikväll ska jag hem till Tim å se på film. Det blir nog kul!

Sen vill jag bara skriva att jag älskar världens bästa kusin/bästavän/syster Sara! Jösses vad du är bra! <3

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: raffa

jätte fin header :D

2008-11-22 @ 17:31:49
URL: http://raffaplace.blogg.se/
Postat av: Johan

ditt hår blev inte grönt :P men det blev bra :)

2008-11-23 @ 13:30:32
Postat av: Marcus Nilsson

haha jag varnade dig ju för ma griffe :P

2008-11-24 @ 13:33:37
URL: http://marroux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0