Bioblodigt allvar.


Godkväll!
Idag vaknade jag väldigt tidigt (för att vara söndag), klockan 10:00 av att pappa ringde...
Jag fick 20 minuter på mig att göra mig i ordning sen åkte vi hem till honom, jag var med mina underbara älsklings söta syskon och spelade Guitar Hero 3. Jag kan spela låtar på medium utan problem nu :D
Sen gick vi till bion (det är rätt chill att bo nära bion faktiskt!) och såg The Baader Meinhof Complex.
Den var.. brutal. Filmen är baserad på sann historia. Den handlarde om galna kommunister (och terrorister, det är iof nästan samma sak så... varför skrev jag den här parantesen?) som hade ihjäl massor av politiker och andra oskyldiga människor för att få sin vilja igenom och bla bla... I salongen satt endast medelåldersmänniskor och uppåt.
Och lilla jag, såklart.
Den var för lång, typ 2,5 timme. Jag plågades lite. Men ibland var den intressant, dock väldigt blodig.
Men vad gör man inte för sin pappa på fars dag... Klart man låter honom välja den sämsta och mest vuxna filmen som finns att välja på.
Här är trailern:


När jag kom hem var det fullt liv ... Mamma hade ljusparty :P Så det var folk och massor av kakor och annat gott.
Jag var lite social med hennes och mina vänner sen gick jag å la mig, sen pluggade jag. Intressant va?! ni borde skriva ner det där :D

Nu ska jag se på film, igen, tror jag :)
Puss på er
/ Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0