...


Falskhet.
Det är det absolut värsta jag vet.
Av det får jag en klump i halsen,
så dra mig aldrig in i den valsen.
För många sådana människor har jag mött,
och alla har de ångest över mig strött.
Vänner ska stärka,
inte få en att värka.
Vänner ska inte få en att tappa sin gnista,
inte få en att tänka på karriärens kista.
De ska få en att känna att man syns och hörs,
inte tro att andra människor av en störs.
Falskhet,
det är det värsta jag vet.
Så,
Låt mig vara,
Jag har min Sara,
Hon är mitt ljus,
tillsammans finner vi alltid bus!


punkt punkt punkt från Vevvsan

Kommentarer
Postat av: David :]

Du är fan riktigt duktig på att skriva va..

Hoppas folk förstår att det är verkligen såhär du känner också då och att det inte bara är en dikt.

2008-11-29 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0