Flytt!


Heeejsan,
ja vad ska man säga? Den här dagen blev ju inte riktigt som jag tänkt. Hade planerat att plugga inför NO provet på fredag, skippade sången och allt, men då fick jag veta att mina grannar sen jättemånga år tillbaka har sålt sin lägenhet. Så jag hjälpte dem packa ihop sina grejer och så. Fick en våg ... blev kallad får "Vågtjejen" av några killar för att jag bar omkring på den så länge. :o
Var med Ida (en av grannarna) rätt mycket, vi har känt varandra sen barnsben, men vi har inte setts på flera flera år eftersom de har bott i vendelsö rätt länge innan de bestämde sig för att släppa lägenheten i trånkan.
Så det var väldigt trevligt att träffa henne igen :)
De blev precis klara och är på väg hem nu. Känns lite vemodigt av någon anledning?

Och Nu ska jag packa ihop lite kläder, lite spel m.m. som ska med till skolan imorgon på grund av lite olika aktiviteter.
Vilka aktiviteter får ni läsa om i senare inlägg ;)
Nu måste jag börja innan jag somnar.

Kram! /Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0