Förvirring är lite av min vardag


Jag kan inte komma på någon speciell hälsningsfras,
det känns alltid så tjatigt att inleda ett inlägg med "Hej". Så det här inlägget blir utan!
Idag vaknade jag klockan 13:00, vilket egentligen är "normaltid" för en söndag. Men eftersom jag hade gått och lagt mig vid 05:00 så var jag ganska sliten när jag gick upp.
Igår var det ju filmkväll och ett antal promenader med några kompisar. Vi såg aldrig Blair Witch Project, eftersom den inte gick att hyra! Väldigt synd.. jag tror den hade varit ganska... intressant!
Vi såg Final Destination 3 och Silent Hill istället.
Ingen är vidare bra, ganska sega och det dröjer ganska långt mellan händelseförloppen.
Men kvällen var skoj ändå =D

Idag har jag varit med Lovisa. Vi har övat lite på låten och flummat, som vanligt.
Jag är helt slut just nu ... Borde börja med so-uppsatsen, men ärligt... jag orkar verkligen inte. Måste se någon film/dokumentär som heter "Djävulen kom till häst" som ska vara väldigt sorglig/läskig/äcklig/något annat - jag vill inte se den själv!
Kom och kolla på den med mig, någon!
Dessutom tror jag att jag har lite feber. Mår inte så bra.
Mamma är väldigt sjuk. Hon har sovit hela dagen och orkar inte ens ha vidare ljust i lägenheten.
Suuuck.

Kram / Vevvsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0