Goodbye


Saknad är en känsla vars storlek varierar från person till person. Alla har den, men alla känner inte av den inte lika mycket.
Den här låten är till mina bortgångna vänner Simon, Pernilla och Texas.
Den är också till några vänner som jag känner att jag inte kommer träffa mer, (jag hoppas inte fel personer tar åt sig nu). Att tappa kontakten med vänner som man trodde man skulle ha förevigt är riktigt tufft..
Pernilla och Simon, jag saknar er jättemycket.. det gör ont varje gång jag tänker på er. Inte bara på ett dåligt sätt, för jag är ganska säker på att vi kommer ses igen.
Samma sak vill jag säga jag till Texas. Och att jag är ledsen att jag inte gjorde mer... och att jag aldrig kommer glömma dig.
Jag saknar er.



Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Petra

Fint skrivet. Man kommer alltid ha kvar sina vänner eller människor som stod en nära inne i sitt hjärta. Även om saknaden många gånger gör ont. Kram!

2008-12-01 @ 18:29:48
URL: http://livetenligtpetra.blogg.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0