Gymnasiemässan!

Hur mycket folk ryms i älvsjö?
på en och samma mässa, alltså?
Väldigt många.
Jag var på gymnasiemässan idag och det var som sagt packat. Sprang omkring och samlade på mig massa broschyrer, men det blev ganska tröttsamt.
Känner mig ganska förvirrad, men ändå inte. Allt går bara fram och tillbaka - ena stunden vet jag vad jag vill, andra inte.
Jag kanske inte ens vill välja design. Tänk om jag kommer på att jag vill gå nått helt annat efter ett år.. Som Karro säger.. som också velar mellan design; det är låga intagningspoäng. Och det känns ju inte alls kul.
Men äh, jag kanske storar upp det hela!

På mässan såg jag flera gamla klasskompisar och ... andra gamla "bekantskaper". Pinsamt alltså... men det var väl ganska självklart att han skulle stå just där. Eller? Han såg ut precis som förut fast lite längre.

Ikväll ska jag till stallet och sen bär det av till sjöstaden, till pappa.
Vi får väl se hur kul det blir.

kram från en trött...
/ ... Vevvsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0