Hallå jag ser ingenting...

Tjohoo,
faaan vad mörkt det är ute. Klockan är iof ganska mycket men ändå, det var kolsvart redan innan man slutat plugget idag ... det gör mig lite deprimerad.
Ge mig sol .. sol sol sol soooool! Och en vit strand, lite palmer, en solstol (eller handduk att ligga på, det funkar också), en drink med ett paraply i, alla mina underbara vänner och party så blir jag glad igen.
Men ..snart är det ju sommar. Om jag bara sover så mycket som möjligt under det här trista halvåret går det nog fortare. Och i sommar, då bär det kanske av till spaninen med flickorna... hoppas!

Well well, idag hade vi simprov i skolan. JAG KLARADE DET! Lärarn verkade faktiskt väldigt nöjd .. hon kramade mig när jag fått upp den oranga dockan ur vattnet .. det var scary men .. kanske betyder det mvg? :D
Efter simningen fick jag å mina vänner en stor chock i duschen. Jag ska aldrig mer gå på badhus, I tell you!
Nakna 70-åringar får gärna bada hemma ... hjälp alltså...

När vi kom till skolan slapp vi SO:n eftersom vi var så sena (ungefär 1 timme), men vi skulle bara ner till ICA och kolla lite matvaror.
En kille i personalen var väldigt trevlig och lite söt och hjälpte mig och Rosanna rätt mycket .. haha...

Efter skolan har jag sovit och ätit choklad. Haha!
 Men nu ska jag hem till Alexandra! Så ha det bra, jag skriver nog imorgon.

Puss på er peps...
/ Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där sandra alltså :O

mycke bättre lärare än lena -.-

2008-11-13 @ 21:23:59
Postat av: Veronica

haha för att man får kramar eller vadå? o:

2008-11-14 @ 15:10:58
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0