Här fick han en rubrik


Heej,
förlåt att jag inte har uppdaterat. Men det har varit stressigt!
Igår var jag faktiskt i stallet, jag hoppade Julius och den älsklingen var så duktig.
Sen åkte jag hem .. och pratade ut med en viss person. Jag tror det ska bli bättre nu.
Under de 20 minuterna vi pratade hann jag få 10 missade samtal, guuuh så poppis jag är ;)
Jag gick hem och duschade och allt sen åkte jag till Café 60 med några kompisar, och jag såg ...
alltså... VÄRLDENS snyggaste människa där. Det var absurt, han såg ut att vara från någon tidning eller så.
Jag gillar inte att se snygga människor på stan. Vad ska man göra? Gå fram å fråga om nummer?
"Ehm, ja", kanske vissa tänker ... men Nej, alla vågar inte det.
GUH!

Nu sitter jag hos Lovisa och försöker göra klart vår låt.
Sen ska vi över till Rosanna och se film eller nåt :)

GULLGULL PÅ ER
/ vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0