Im walking on snowshine .. ooh.


Heeisan,
jag kom nyss hem från plugget, och pratade med Rosanna i telefon för en stund sen. Hon tycker jag uppdaterar för lite? :o
Jag kan inte riktigt hålla med.. :o Jag kämpar på så gott det går och tycker jag lyckats ganska bra med att uppdatera er om alla spännande saker som händer i mitt liv? ELLER? ;)
Nej kanske inte riktigt... :(
Fast ändå, Jo.
Föresten Rosanna, jag måste säga att jag har saknat dig väldigt mycket !

Anyways, skolan var väl helt okej. Jag var inte på topp, men alla har sina dåliga dagar. Många noterade min hårgfärgskiftining och jag fick massa positiv feedback (or what to call it). Fun fun! :D
Jag måste snart vandra tillbaka till skolan i detta underbara, fantastiska snöväder!
Dock var det inget att heja för imorse, då det blåste något fruktansvärt och jag föreställde mig själv som en liten tuss som flög bort i snöstormen.
Läskigt, men det hade varit ganska befriande!
Anledningen till att jag måste tillbaka är att jag har musikfördjupning. Det känns alltid motigt att gå tillbaka, men när man väl är där så är det väldigt roligt!
Sen ska jag till Rockville och kolla om de har fått någon ledig reptid på måndagar, men jag tvekar på det. Tror vi kommer få vänta tills efter jul ... :/

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Lovss

Joo, jag tänker nog hålla med rosanna där.. ;)

:D <3

2008-11-24 @ 17:16:33
URL: http://lovss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0