Lalalaa

God på kvälläään,
idag har jag varit i skolan till att börja med, precis som alla andra vardagar. Ehm det hände väl inget speciellt i vår lilla skola... Allt flöt på.
Efter skolan åkte jag till sången.. trodde det skulle vara vanlig lektion idag (dvs. 40 minuter), men det visade sig att vi hade Rockgrupp :) Det var massa KUL!
Men att sjunga från 16:00 - 20:00 + att jag sjöng vid 13:00 - 14:00 har gjort att min röst är lite finurlig just nu.
Men det gör inget, för det har var så kul! Eftersom man sjunger bäst när man står upp så stod jag upp i 5 timmar. Gjorde jätteont i ryggen, benen och fötterna ... så jag och Alexandra dog lite.
MEN fortfarande, det var kul :)

Imorrn är det nått simprov med klassen i Torvalla. Skitkul. Not. Jag kommer inte klara det känner jag.. i alla fall inte livräddningen.
Men wish me luck.

Kram / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0