Les bilder!


Hallå hallåå..
(det här är x-22.. lala..)
Jag kom precis hem från Rockville, det var jättekul där! :) Vi fick en reptid!! Klockan 17-19:00 varje måndag :) ASBRA.
Vi hann dock bara repa en halvtimme idag, men det vi spelade lät faktiskt rätt naiz :) Lite osäkert från min sida dock, fick aldrig in melodin i huvudet men nu sitter den som sten ... har den verkligen på huvvet, ni vet.
Efter att vi repat hängde jag lite med Natasha. Vi klottrade i deras "gästbok" eller vad man ska kalla det, blev as snyggt förstås ;) Lägger kanske in en bild på torsdag efter jag varit där.. Glömde fota :(

Här är lite bilder från i söndags när jag var i Farsta med Sara. Vi hittade en klänning som var ... as ful.
(försesten ser ni hur hårfärgen blev på den här bilden:) dock ser jag väldigt liten ut :S)
Den var till och med snyggare när den var ut-och-in:

Båda ser lite roliga ut på den här bilden .. och vad hände med Sara? Ser inte ut som sig själv! :o

Här är nån random bild från Danmark. Ingen mer än jag som förstår det "roliga"? ;)


Kram / Vevvsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0