Lidl's kakor är inte bra, Danne.

Hello,
nu sitter jag här och ska blogga igen! Och vet ni va? I don't like it.
Idag har jag varit i plugget. Det var en helt okej dag i skolan ... men Ralle fick för sig något bus och hällde massor av vatten i min tröja... knäppa lilla mupp.
Efter skolan var jag i stallet och fick rida Winden, äntligen :D Saknat den sötnosen massor.
Det var ganska jobbiga övningar idag men annars så gick det bra :)
Sen har jag bara chillat. Så sköönt att det inte är några läxor - än ...

Sen vill jag bara säga att den konstiga människansom kommenterat några tidigare inlägg gärna får sluta kommentera för dina kommentarer var så sjuka. Var tyst.
Men ni andra som har något vettigt eller bara nått.. vet ej, random att säga så feel free to kommentera!


Igår somnade jag jättetidigt! Sov 10 ½ timme. Asså allvarligt, duktigt gjort Vevvsan :D Brukar sova typ 6 timmar eller nått. Det var väldigt skönt att få sova ut faktiskt... Så jag tror jag ska fortsätta så. Allt blir så mycket bättre när man är pigg.

FÖRESTEN VET JAG NOG VAD JAG SKA VÄLJA FÖR GYMNASIUM NU :D Jag blir så lycklig. Bara inte intagningspoängen är lika låga som det jag kollat på innan - då blir det surt igen.
Vi får se.

Puss och godnatt (?)
/ Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0