Luggen är nu officiell, eller vad man säger!


Shooohoh.
Första dagen i skolan efter lovet... alla reagerade på att jag klippt lugg, det var ju .. kul :) Kul att alla tyckte det var fint iaf! Dock har de inte sett mig med utsläppt hår och lugg, så vi får väl se vad de tycker om den saken imorrn eller så.
Varför känns det läskigt? Man ska ju inte bry sig om vad andra tycker.. Fast alla gör nog det, mer eller mindre.
David sa att jag skulle släppa ut håret "om jag vågar", haha. Alltså... nä.
Har inga kommentarer :)

Jag har kikat lite på hästannonser... hittade en medryttarhäst som verkar bra. Har mejlat och så, nu är det mest att hålla tummarna. (eller inte, det brukar ha motsatt effekt för mig! :( )
Jag är fortfarande så trööött på ridskola. Slöseri med pengar faktiskt. Åker ändå aldrig dit. Vad ska jag dit och göra? Ta mig dit, rida knappt 45 minuter och åka hem. Duuh. Har inga mål med ridningen heller längre, för på ridskola rider man runt runt runt i ett ridhus och bara rider. Inga mål... inget tävlande eller något.. bara bli bättre själv. Jag saknar hästen och samspelet ...
Dessutom har jag inga direkta vänner kvar där... det är deras gäng och så är det typ jag å någon till. Iaf nu när Julia slutar. Så hejdå farsta :) HEJDÅHEJDÅHEJDÅ!

kramkram / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0