Men det är självklart. Eller?


Hejsan!

jag har precis målat mina naglar vita. Det ska typ bleka dom eller något.. får väl se om det funkar! Det är inte vidare snyggt iaf.
Förutom att måla naglarna har jag pluggat idag. Så duktig jag är.
Är dock inte klar, och det ska in imorrn.. Hm. Bravo Vevve.

SYO-Per tycker jag ska gå NV-pogrammet på engelska. Och att plugga på engelska låter väldigt roligt... Men jag trodde jag ville gå Textilt modeskapande. Och man kan ju typ lägga till ämnen så jag kan gå på högskola.. men det var inte så höga intagningspoäng till textil så jag vet inte vad jag ska göra :/ Men egentligen, orka gå NV.. jag tror inte jag orkar. Det är ju tydligen jättemycket plugg. Och jag är ingen som gillar att plugga.. eller om det är något kul som språk, musik eller något konstnärligt så visst - men inte matte å stuff!
Design - Kul och inte mycket plugg. Inte mycket jobb inom design...
NV - Tråkigt och massa plugg. Kan få massor av jobb... dock tråkiga. Typ Ekonom. Jippi.
Det är ju självklart vad jag vill göra, tänker jag när jag ser det där. Men å andra sidan...
WE ALL WANT MONEY.
Jag vet inte alls vad jag ska göra just nu.
men Sånt e livet, som Tim säger.

kramkram / Vevve

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Vad dåligt du uppdaterar :O :( <3

2008-11-08 @ 18:26:21
URL: http://natalienilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0