Rubriklös


Hejsan,
idag vet jag inte alls när jag vaknade ... 06:00 ? 09:00 ? Någon gång när mina syskon började skrika för full hals precis som varje morgon.. när man bor hos pappa alltså.
idag har jag umgåtts med dem och gått runt i affärer.
Fick Lich King idag av min kära far ;D
Fick spelet 100;- billigare eftersom elgiganten har prisgaranti, ni vet. Hittar man en butik som säljer varan billigare så visar man dem det, så får man köpa den billigare av dem ...
Även om det är Media Markt i Göteborg.

Snart ska jag åka till Tim, ska se nån skräckfilm med några kompisar :) Blair Witch Project...
Den ska tydligen vara sådär jättejätteläskig? :(
Får se om jag klarar mig genom kvällen då, snyft. Jag tycker skräckfilmer är otroligt obehagliga.. men just därför kan det vara så kul att se dem ibland.
Men. Hm.
Hjälp.

Kram / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0