Skolan är som himmelriket i en skokartong.


Ikväll har jag pluggat pluggat och pluggat...
Hann inte sjunga någonting idag, varken på min faktiska sånglektion eller i rockbandet...
Men that's life - man måste prioritera.
Ännu inte klar med SO:n trots att den ska in imorgon, skratta på ni klasskompisar så läser detta - men det är sant! Dock är det inte så att världen kommer gå under eftersom jag har hela kvällen imorgon på mig också.
Jag har haft 2 veckor på mig och jag började ikväll.
Haha hur dålig får man vara? Jag är så besviken på mig själv! LÄR DIG PLANERA MÄNNISKA!!
Imorrn har jag mattediagnos också ... HA! Jag kommer inte att klara den, I tell you.

Jag fattar inte vad som händer? Jag är ingen pluggis, det har jag aldrig varit. Men jag känner att det börjar gå utför mer och mer för mig. Jag orkar inte längre, orkar inte! Så trött på skolan. Skolan är överallt hela tiden.
Livet ska inte enbart bestå av läxor och tjatiga lärare som aldrig är nöjda.
Men eftersom jag har suttit och skrivit om situationen i Sudan i ett x antal timmar så känns det lite vemodigt om inte hemsk att sitta och klaga på hur jag har det. Jag lever ju som en prinsessa jämförelse med dem i Afrika. Det är inte förens man läser på om dessa ämnen och ser verklighetsbaserade och faktiskt verkliga filmer/dokumentärer som man inser det.
Det är praktiskt taget det som fått mig att fortsätta plugga och bita ihop den här kvällen.
Dessutom har jag fått mina omdömen. Jag är inte riktigt nöjd med dem - men vem är någonsin nöjd med sig själv?

Ärligt talat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0