?!?


Hej;
Min dag började inte så bra idag. Försov mig och beslöt mig för att inte gå på franskan, jag orkade verkligen inte stressa igenom ännu en morgon. Så jag tog det väldigt lugnt ... När jag kom till skolan träffade jag såklart på min lärare precis när hennes (och egentligen min) lektion slutat. Fan.
Hon blev sur sur sur...
Sen kom jag på att tänka på massa tjafs om en viss människa och det gjorde inte min morgon bättre, så lite halv deppigt blev det. Han har iaf skärpt sig lite så jag vore ju vara glad... men jag antar att en del saker sitter kvar för evigt. eller?
Går det att få bort helt? Var han verkligen så blind? Förstod han verkligen inte vad han gjorde?
Äh, orkar inte tänka på det.
Jag ska tänka glada tankar från och med nu!
Måste bara säga att jag är så glad att jag går i just min klass! En del av er skulle kunna få en att skratta även om man verkligen nått botten. massa kärlek på er.
Efter skolan åkte jag till stallet. Red Winden igen, det gick inte riktigt lika bra som sist, men han är underbar som alltid min lilla älskling!

Hallååe... Den 3:e december har Bullet for my valentine konsert... jag vill gååå! mäktigt det skulle va alltså.
Donera pengar till ett fattigt fan? :)

Apdåligt ljud på den här... Men det var den enda låten som fanns att kopiera in.
Tears don't Fall, deras förmodligen mest kända låt. UNDERBART;


kram / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0