Utkast.

Gääsp,
tjoho. Nu sitter jag här igen.
Har precis varit hemma hos Simon å kollat på nån SO-film. Den va sämst.
Tim, Valle och Pontus var där också.. Vi var på Rockville idag, och jag känner mig osäker på hur det här kommer gå !
Hade ämnesfördjupning idag också, vi lirade "Kom igen Lena" och "Wonderchild".
AlltsååÅ! Jag blir galen på Lena-låten! Speciellt när 2 av 4 är där och bara 1 människa sjunger.
*damp damp*
Men Wonderchild gick bättre.

Ni får ursäkta mitt lite smått-dåliga humör. Men just nu känns det mesta dåligt.
Jag känner mig jätteförvirrad, vill något som säkert inte går, har massor att göra men som jag aldrig gör, får ångest av ett tiotal saker och här är det tomt och jag vet inte.
Nej inte mer in på bloggen, nu ska jag rita vidare i mitt älskade lilla skissblock <3

Wonderchild:


xoxo / Vevvsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0