"Vi är 9a - superstars!"


Hejsan!
Imorse vaknade jag klockan 08:24 av mig själv! Det är inte normalt. Inte för en Veronica i alla fall. Men jag måste säga att det var väldigt skönt, jag avskyr nämligen väckarklockor. Vem gör inte det egentligen?;)

Igår var jag i skolan från 08:00 till 22:00. Dagen började med No-prov, as trist och jag trodde jag kunde mer än vad det visade sig att jag kunde.
Men efter provet drog jag, Alexander, Micke, Rosanna och Sophie hem till Petronella och spelade in vår reklamfilm! ;)
Vi ska marknadsföra hårmousse. Detta är vår So-uppgift, troligtvis den roligaste som vi någonsin fått! Filmen ska bara klippas ihop och sen är det klar. Jag tycker den blev väldigt lyckad! Lite bimbo-aktig bara, men vadå - det är ju hårmousse! :o
 Kanske lägger upp den här senare... :)

Efter reklamfilm-inspelningen hade vi musik, och jag och min grupp spelade upp vår låt om vår kära klass. Det gick också bra och var väldigt kul :D

Men det var inte fören efter musiken det riktigt roliga började, alla klädde ut sig (och jag sminkade sisådär 4? killar till fjortisar, dom blev så "snygga"!) och så började vi förbereda inför "Barnens kväll". Det var ganska stressigt i början, men det lugnade ner sig.
Det fanns massa roligt att göra för F-5:orna, men det kändes lite som att vi hade fixat kvällen lite mer för vår klass ibland, för om jag säger att det nästan bara var 9a som intog dansgolvet kanske ni förstår ;) Haha! Vi sjöng (skrek) massa gamla låtar och dansade som galningar! Jag har världens underbaraste klass, utan tvekan!
Barnen som kvällen egentligen var för verkade också ha kul ;)
En del ungar är så roliga alltså.. Skulle sjunga SingStar med någon liten tjej:
- Vi sjunger "My number one"! sa  hon.
- Okej, svarade jag.
- Jag har den hemma. Jag övar faktiskt vaarje dag! sa hon väldigt belåtet (stolt).
Senare samma kväll såg jag henne göra värsta dans move:sen, såg ut som hon trodde hon var en liten (och mullig) Britney Spears - vilket är lite väl för en 8-åring? ;) Hahaha... Söt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, eller vet snarare inte vad jag ska välja. Så jag får se hur det blir. :)

Kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Marcus Nilsson

mej orkade du dock inte sminka :(



haha ja det var nog mer en klassfest den sista timmen ;)

2008-11-29 @ 15:23:03
URL: http://marroux.blogg.se/
Postat av: Veronica

förlåt :( jag kan sminka dig på måndag ;)

2008-11-29 @ 15:58:36
URL: http://vevvsan.blogg.se/
Postat av: Ronja

jag tror att den där tjejen som du sjöng med bor här vid mig.



jah håller med vi hade värsta kul när vi dansade och sjöng.

2008-11-29 @ 21:54:29
URL: http://lillar.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hahah gör hon..! Hon var störtskön alltså x)

2008-11-30 @ 16:10:59
URL: http://vevvsan.blogg.se/
Postat av: daffid

Men vadå " snygga " jag var otroligt sexig XD



Speciellt när typ 3-4 tjejer drygade och gick runt och sa fjortis till mig hela tiden xD

2008-11-30 @ 18:38:49
Postat av: ..

vadå mullig det är faktist elakt!!! :(

2008-12-01 @ 21:31:32
Postat av: Veronica

Till ..: Är det väl inte :o Alla i den åldern är väl lite små-mulliga? Jag hade iaf äppelkinder :)

2008-12-02 @ 20:07:43
URL: http://vevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0