Conny rider i skogen omkring..


Halloj :)
Den här veckan har gått väldigt fort ... kanske för att jag inte varit i skolan så mycket.
Jag var på casting 2 gånger (varav en felbokning) och då missade halva dagarna.. men jag hinner nog ta igen. Nationella proven kommer nästa vecka! Läskigt. Men jag tror de flesta gör en för stor grej av det (de flesta = jag bl.a.)

Igår var jag hemma hos Molly med Sara och Tilee :) Det var väldigt mysigt faktiskt:D Vi käkade lite middag, skrev och spelade in lite låtar, såg på film och stojjade oss lite lagom ;) Haha!
Idag har vi chillat lite och ätit en "Farsta strands macka", som i mina ögon är ganska överskattad! Det är något slags pizza-bröd med lite valfritt innehåll, och jag tog såklart en vegetarisk vilket resulterade i sallad, tomat, gurka, ost och dressing.. Väldigt fantasilös men den var rätt god ändå!

Nu sitter jag och väntar på att tiden ska gå, så jag kan vandra ner till tåget! Jag ska på bio med Malin, vi ska se .. Shang Lee? Shing Long? Jag vet inte! Men den handlar om en kvinna som tappar bort sin son, och när några gubbar säger att de hittat honom är hon övertygad om att det är fel son.
Jag vet inte så mycket om den, men det räckte att Malin berättade att det var 50-tal över den så var den spikad!:D
Finns det någon vackrare tid än 50-talet? Nej!

Kram kram kram / Vevvsan

Kommentarer
Postat av: Valls

Vad är det som gör 50-talet till en sån "vacker tid"? ^^

2009-01-31 @ 20:38:50
URL: http://deldemar.blogg.se/
Postat av: Johan Palm

Aimez-vous la tarte?

2009-02-05 @ 12:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0